niedziela, 16 września 2012

B. dziś nie kosmetycznie :)

Hej! ;)
Post miał być wczoraj, ale jak zwykle nie miałam czasu. Ciągle coś muszę robić, albo zapominam.
Dzisiaj przychodzę do was z niekosmetyczną notką, ponieważ nie zdąrzyłam przygotować nic kosmetycznego :)
już zaczynam przypominać sobie co to znaczy nauka, zadanie z praktycznie każdego przedmiotu, trzeba się przygotowywać i w ogóle. Pomyśleć sobie że jeszcze nie dawno mówiłam że chcę już iść do szkoły :D
Ostatnio przeczytałam bardzo wciągającą książkę. Kocham kryminały choć czasem wolę przeczytać dobre romansidło :D

Siostra pożyczyła mi ze swojego zbioru kryminał Alex Cavy  pt. " Fałszywy krok" Warto przeczytać!
Ciekawa akcja, ciągle coś się dzieje dynamika i te sprawy. Widząc okładkę już  chcę się brać za czytanie :)

Chwilę mim zeszło zanim ją przeczytałam, bo lektury, bo nauka. Ale wreszcie ją skończyłam i mogę od siostry pożyczać kolejne powieści tej autorki. Mam nadzieje że kolejne też będę czytała z wielkim zaciekawieniem :) 

A może wy czytacie też kryminały? Czy wolicie romanse ? 
Może macie jakiś swój ulubiony ? z miła chęcią przeczytam :) 


Zapraszam was jeszcze do nowej zakładki planowane posty. Zobaczcie co wkrótce na blogu :) 
Może wy macie jakieś ciekawe pomysłu na realizację posta 
 

5 komentarzy:

  1. ja jakoś nie przepadam za kryminałami (;

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem mol książkowy i czytam wszystko,no ale przeważnie kryminałki, romansiidła, biografie i co mi w oko wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robin Cook - Wstrząs świetna książka , tak samo jak wszystkie kryminały Agaty Christie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ubóstwia wszystko, co ma dużo kartek ;)
    Czekam na dokładkę wymiankową ;)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D