poniedziałek, 10 września 2012

B. Burn it down + recenzja maseczki ;D

Hej, jak widzicie post oznaczony literką B. oznacza że pisze go ja , czyli Beata ;D
Posta przez chwile nie było, ale to przez problemy życiowe, rodzinne i tak dalej :)
Ale trzeba iść do przodu. Ostanio aby zapomnieć o problemach włączam sobie tą piosenkę :

                                   

Polubiłam jakoś tą piosenkę :)
Dobrze zaczęłam drugi tydzień szkoły, dostałam +4 z matematyki ;D mój sukces !

Przejdę jednak do rzeczy. Ostatnio w bardzo atrakcyjnej cenie zakupiłam sobie maseczkę odświeżającą z algami z greckiego morza firmy AVON. Długo się zastanawiałam czy robić tą recenzję czy nie, ale pomyślałam że może ktoś chciałby ją zakupić a ta recenzja okaże się przydatna, a więc przechodzę do rzeczy :)

Recenzja:  Maseczka bardzo fajna, idealna do odprężania po ciężkim dniu w pracy bądź szkole. Tego właśnie szukałam, po dwóch lekcjach męczącego w-fu nie mogłam nazwać się czystą i odświeżoną. Konsystencja maseczki jest dość gęsta ale bardzo fajna, cena : zależy kiedy kupiłam ją w promocyjnej cenie za 9,99. ma drobinki takich jakby alg, zapach jest dość mocny. 

Podsumowując:
+ to maseczka peel off a ja bardzo takie lubię
+ konsystencja
+ dobrze się rozprowadza po twarzy
+ odświeżenie
+ szybko schnie
+ lubię te małe drobinki "algi"
+ poręczny dozownik

- cena
- jeżeli damy za cienką warstwę to ciężko ją ściągnąć z twarzy

+/- zapach, dość mocny mi nie przypadł za bardzo do gustu

Czy kupię jeszcze kiedyś ? : Na pewno do niej powrócę, jest jeszcze kilka maseczek z tej serii więc na pewno inne też wypróbuję.

A wy jakie maseczki stosujecie ? A może mieliście już którąś z tych z serii planet spa ? 

Do następnego posta ! ;*

6 komentarzy:

  1. Lubię te maseczki z Planet Spa :)

    Bardzo fajny blog :) obserwuję :)

    Zapraszam do mnie
    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię maseczki pell off :) skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę stary linkin Park ;/ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię rzeczy z Avonu:) i tak samo maseczek peel off - zawsze się poklei, podrze, nie chce jejść , wole zwykłe

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna maseczka :) podoba mis ie bardzo.....a nic mi od ciebie nie przyszło.......:o spr poczte i sie upewnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D