wtorek, 31 lipca 2012

"Zobacz jak cudownie marniejemy,zaplęteni w treści bez znaczenia" ~ Coma - Widokówka

Witam.
W tym poście nie zamieszczę tego co miałam w planach tu dodać(chodzi mi o ciuchy z lumpeksów), ale mam dla was coś innego, tzn MOJE TOP10 KOSMETYKÓW Z FIRMY AVON,której jak wspominałam jestem konsultantką. Btw. przepraszam was za dość długą nieobecność na blogu. Byłam w Opolu,wróciłam tydzień temu,ale niestety notki nieudało mi się napisać,głownie z braku czasu i braku pomysłów na notkę,za co przepraszam.
Poniżej umieszczę zdjęcia i recenzje na temat danego kosmetyku.

Oczywiście,jeżeli jest to TOP10,to kolejność nie jest ważna,ponieważ każde z tych kosmetyków odgrywa ważną rolę :)


1. Wygładzający peeling do ciała z Minerałami z morza Martwego:
Moja opinia:


Plusy:
+ Drobinki świetnie usuwają martwy naskórek.
+ Nie podrażnia skóry.
+ Skóra jest odświeżona, nawilżona, napięta, aksamitnie gładka.
+ Fajna gęsta konsystencja.
+ Dobrze się pieni.
 + Obłędny zapach <3


Minusy:
- Cena regularna,zbyt wysoka




2.Krem do rąk z minerałami z Morza Martwego:



Plusy:
+ dobrze nawilża
+ ładnie pachnie
+ nie pozostawia tłustego filmu
+ szybko się wchłania
+ wydajny

Minusy:
- cena


3.Żel pod prysznic Senses LAGOON:
Plusy:
+ delikatny
+ cena 9.99 zł
+ przyjemny zapach
+ odświeżający

Minusy:
brak


4. Serum na zniszczone końcówki włosów AT:
Plusy:
+ zapach
+ wygodne opakowanie
+ włosy się po nim błyszczą
+ włosy mniej się rozdwajają
+ włosy gładsze i piękniejsze
+ cena
Minusy:
- włosy po dłuższym stosowaniu,przynajmniej u mnie stały się suche.



5.Balsam do ciała Soczysty Arbuz
Plusy:
- Soczysty zapach.
- Wydajny.
- Po użyciu skóra jest gładka i miła w dotyku.
- Po użyciu skóra pachnie soczystym arbuzem.
- Super cena.
- Orzeźwienie.
- Nawilża.
Minusy:
-efekty są krótkotrwałe



6.Avon Naturals - Drzewo Herbaciane i Ogórek
* Oczyszczający żel i tonik 2 w 1
* Oczyszczająca maseczka do twarzy
* Oczyszczający krem do twarzy




7.Tusz do rzęs SUPERSHOCK
Plusy: 
+ wygodna szczoteczka
+ bezproblemowa aplikacja
+ ładnie pogrubia rzęsy
+ całkiem trwały

Minusy:
- cena
- dość szybko wysycha



8.Puder prasowany 'Idealny kolor' (ja mam odcień Light Medium)
Plusy :
 + matuje
 + porządne opakowanie
 + nie podkreśla suchych skórek
 + dobrze się rozprowadza

Minusy:
- cena regularna jest zbyt wysoka (ja go dostałam za darmo)


9.Szminka "Usta w pełni"
Plusy:
+ ladne opakowanie
  + uzywana sporadycznie starcza na dlugo
+ ladnie pachnie
+ dlugo sie utrzymuje
+ kolor nie jest sztuczny
+ nawilza i pielegnuje usta

Minusy:
-cena (warto czekać na promocję,tj była ostatnio w kat 10/2012 (2 szminki za 20 zł)



10.Ujędrniający balsam do ciała z wyciągiem z wodorostów i kompleksem ujędrniającym
Plusy:
+cena
+zapach delikatny
+ fajnie sie rozprowadza
+nie jest tlusty
+ baaaardzo wydajny

Minusy:
- nie jestem do końca przekonana że ujędrnia,ale jest to mój ulubiony balsam z tej serii ;)

Kończąc,bardzo dziękuję,za słowa krytyki,dziś w tym poście starałam się nie używać tego typu błedów. Mam nadzieję,że stylistyka i wygląd mojego bloga nie odstrasza. Byłoby mi bardzo miło,gdybyście napisali na swoich blogach na moim,oczywiście się odwdzięczę :). 
W następnym poście:
*moja codzienna pielęgnacja twarzy :)


Żegnam się z wami,do zobaczenia w następnym poście!
\m/


EDIT:
http://womanadvice.blogspot.com/2012/07/rozdanie-powitalne.html?showComment=1342631400325#c8985517057425031961




2 komentarze:

  1. miałam balsam arbuzowy :)
    ciesze się z tych recenzji ;D przynajmniej wiem co mysleć o niektórych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiesz,każdy ma inny typ cery czy upodobania ;) nie u każdego sprawdzi się tak samo ;p

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D