czwartek, 5 lipca 2012

Words are stones in my mouth.

Cześć. Są to moje początki na tym blogu,ale notkę powitalną już napisałam miesiąc temu! Już od kilku dni są wakacje,2 miesiące bez szkoły,nędznego wstawania o 6:30,miziania się przed lustrem i długiego wybierania w czym pójdzie się do szkoły.. Achhh,jak ja uwielbiam wakacje,chyba każdy się ze mną zgodzi :p Wiem,że nieliczni mogą czytać jakie dyrdymały tu piszę,bo po pierwsze:dopiero zaczynam,po drugie: nie chcę,żeby moi znajomi dowiedzieli się o tym blogu.. Dla świętego spokoju.. Przypominam,że ten blog będzie : muzyczno-modowo-kosmetyczny z elementami mojej diety(o.O),którą powinnam jak najszybciej zacząć.. Będę tu dodawała moje ulubione piosenki,moje MUST-HAVE , moje kosmtyki i ich rcenzje, oraz będę motywowała się zdjęciami :D Chciałabym jakoś rozsławić tego bloga,ale nie mam pojęcia w jaki sposób :C . Jeśli ktoś to przeczyta,proszę o polecanie mojego bloga,oczywiście odwdzięczę się tym samym :)

Ave \m/ ! do następnego postu !

~ † Fear of the Dark †

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D